2 Haziran 2015 Salı

SEPHORA PROFESYONEL MAKYAJ ÇANTASI



Herkese uzun bir aradan sonra merhaba!
Bugün sizlere Sephora'dan almış olduğum  profesyonel makyaj çantasından söz edeceğim.
Ve hemen başlıyorum...(=


Çantanın eni 22 cm,genişliği 27 cm ve yüksekliği 19 cm.Çift mandallı kilitleme sistemi mevcut.Hiç bir şekilde açılmıyor.Lakin seyahatlerde işinize yarayabilecek bir de anahtarı var.Böylece sizden başkası çantayı açamaz.Çantanın malzemesi alüminyumdan.


Çantanın içini açtığımızda sol üst ve sağ üstte olmak üzere iki ince uzun bölüm yer alıyor.Ben bu bölümlere göz,kaş,dudak kalemlerimi,kapatıcılarımı ve eyelinerlarımı koyuyorum.


Alt kısma geldiğimizde ise üç yatay uzun bölme var ve bu bölmeleri bölümlendirebilceğiniz iki ayrı parça var.Bu bölmeler süngerden yapılmış.Ama yıpranma olmuyor.Girinti olan alanlardan istediğiniz şekilde bölümleyebiliyorsunuz.Ben bölmeleri kaldırarak kullanıyorum.Bu şekilde daha fazla ürün sığıyor.Bu alanda ise sık kullandığım bronzerlarımı,rimellerimi,pudralarımı ve allıklarımı muhafaza ediyorum.

Bence makyaj malzemelerini muhafaza etmek için çok kullanışlı bir çanta.Bir de bunların biraz daha küçük ve şeffaf olanları var.Bu aralar mağazalarda görmüyorum,kalmamış.Onuda rujlarımı koymak için almak istiyorum.Eğer bu sizin için büyük ise ona da bakabilirsiniz.(=

Umarım yazdıklarım işinize yaramıştır.Eğer sorularınız var ise yorum bırakabilir veya mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.Aynı zamanda beni instagram (@littlebitmakeup ) ve snapchat (mimarhanimm) hesabımdan takip edebilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma  BU SİTEYİ TAKİP ET  butonuna basarak abone olmayı unutmayın ! (=

Şimdilik Hoşçakalın ! (=



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder