26 Eylül 2015 Cumartesi

5 FAVORİ M.A.C RUJUM


Herkese Merhaba!
Bugün sizlere başlıktanda anlayacağınız gibi 5 favori M.A.C rujumdan söz edeceğim.Bu ambalajların içinde hangi rujların olduğunu  merak ediyorsanız okumaya devam edin.(=

Ürünler hakkında kısa bir bilgi vereceğim.Bu rujları maccosmetics.com 'dan ve M.A.C mağazalarından satın alabilirsiniz.Tanesi 58 TL.

Sol baştan başlayarak Mocha,Amorous,Shy Girl,Media ve Velvet Teddy 'den söz edeceğim.

    MOCHA


Bu rujun bende yeri farklıdır.Çünkü M.A.C'ten aldığım ilk rujdu.Çok severek almıştım.O günden beridir de bittikçe alıyorum.Buğday tenlilerin Kinda Sexy'si olarak adlandırıyorum bu ruju.İçerisinde kahvelik-çok az pembelik bulunduran, günlük kullanıma uygun ve mat bir ruj.


AMOROUS


Bu ruju instagramda yabancı bir vloggerdan görüp aylarca aramıştım.En sonunda Capacity M.A.C'te buldum.Son 3 tane kalmıştı.Birini ben kaptım diğerini de arkadaşım.(=Sıcak pembemsi bir tonda ruj arıyordum.Çünkü buğday tenli olduğum için soluk veya açık renk pembe rujları kendime yakıştırmıyorum.Eğer sizde kendiniz için böyle düşünüyorsanız bu ruja bir bakın derim.


CREMESHEEN SHY GIRL


Bu rujun hikayeside şöyle; Geçen yaz Haziran'da ablamın düğünü vardı.Düğünde sürmek için dudak rengine yakın nude ama kremsi bir ruj arıyordum ve düğünden bir gün önce bu ruju buldum.(= O günden sonrada favori rujlarımdan biri oldu.Özellikle koyu göz makyajalarında cidden mükemmel duruyor.Günlük kullanıma da tabiki de uygun.Aynı zamanda ben bu ruju Mocha ve Velvet Teddy üzerine sürerekte farklı tonlarda rujlar elde ediyorum.


MEDIA


Bu rujdan önce böyle renklerde ruj hiç kullanmamıştım.2,5 sene önce Taksim'de en yakın arkadaşım Çiğdem'le gezerken keşfettiğim bir ruj oldu.Alırken nerede sürüceğim bunu desemde,etrafımdakiler bence almalısın diye ısrar edince dayanamadım ve aldım.Günlük makyajımda çok nadir sürmüşümdür.Biliyorsunuz ki bu rujları günlük hayatta kullanmak zor.Yemek yerken vs tazelemek şart ve bulaşabiliyor.Benim için gün içinde bu şeylerle uğraşmak zahmetli bir iş.Aynı zamanda bu ruju sürdüğümde kendimi farklı hissediyorum.Daha kadınsı diyebilirim.Eğer bu ruju sürmüşsem kesinlikle stilletto giymem şart.(= O şekilde kendimi daha iyi hissediyorum.


Bu rujun kullanımı hakkında bir şey önermem gerekirse kesinlikle sürmeden önce dudak peelingi yapın.Aynı zamanda kesinlikle dudak kalemi kullanın.Ben bunun için M.A.C Vino dudak kalemini kullanıyorum.

MATTE VELVET TEDDY


Son rujumuza geldik.Bu ruju bu yaz başında alelacele aldım.Çünkü Haziran ayında kep törenim için M.A.C'te makyaj yaptırdım.(bir daha yaptırmam)Biliyorsunuz ki M.A.C'te makyaj yapım fiyatı kadar ürün alabiliyorsunuz.Çok geç kalmıştım ve bu rujunda ismini çokça duymuştum.Aklıma geldi ve Velvet Teddy ver ordan dedim.(= Sonra emin olamadım Mocha'ya benzer mi diye.Ama kullandıkça gördüm ki Velvet Teddy daha pembemsi ve daha açık renkte.Yazın çok sık kullandım.Aynı zamanda Shy Girl ile karıştırıp kullanmayı çok seviyorum.


Ve yazının sonuna geldik.(=
Umarım yazdıklarım işinize yaramıştır.Eğer sorularınız var ise yorum bırakabilir veya mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.Aynı zamanda beni instagram (@littlebitmakeup ) ve snapchat (mimarhanimm) hesabımdan takip edebilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma  BU SİTEYİ TAKİP ET  butonuna basarak abone olmayı unutmayın ! (=

Şimdilik Hoşçakalın ! (=










Hiç yorum yok :

Yorum Gönder