5 Ekim 2015 Pazartesi

NARS SHEER GLOW FONDOTEN


Herkese Merhaba!
Bugün sizlere NARS Sheer Glow Fondoteni'nden söz edeceğim.Bu ürün eğer hatırlarsanız wishlistimde uzun süredir vardı.Araya yaz girince almayı erteledim.Çünkü yazın ten rengimiz sürekli değiştiği için  ve ben bu ürünü kışın kullanmak istediğim için Black kartlılara özel olan %20 Sephora indiriminden aldım.


Gelelim ürün hakkındaki düşüncelerime...

Ürünün ambalajı cam ve dolayısıyla hayli ağır.Siyah klasik Nars kapağı var.Sanırım kauçuk gibi bir malzeme.Herkes kir tutmasından şikayetçi.Evet makyaj yaparken tuttuğunuzda maalesef iz kalıyor.Bu yüzden ben çok kirletmeden ıslak mendille siliyorum.Siyah kapağı çekerek açmanız gerekiyor.Aksi takdirde içerisinde bulunan çevirmeli kapağıda açmış olacaksınız ve muhtemelen üzerinize dökülecek.İlk aldığımda bu tehlikeyi yaşadım bu yüzden uyarayım dedim.(=Kapağı açtıktan sonra küçük çevirmeli bir kapak daha var.İçerisinde pompası yok.Nars mağazalarından satın almanız gerekiyormuş.Ben bir kaba dökerek kullanıyorum.


Ürünü açtıktan sonra 24 ay içinde tüketmeniz gerekiyor.Ürünün yapısına gelince ince yapılı ve hafif parlak bitişli bir fondoten.Orta kapatıcılıkta bir ürün.Tende doğal duruyor,ince yapılı olduğu için olsa gerek.Cilde ağırlık vermiyor.Kalıcığı gayet iyi.Pürüzlü ciltler bu fondoteni sevmeyebilir.


Aynı zamanda 30 ml'lik bir ürün.Benim rengim Medium 1.5.Nars'tan fondoten alırken rakamlara dikkat edin.Çünkü 1-1.5-2 gibi rakamlar olabiliyor.Renk sıkalasıda oldukça geniş.



Gördüğünüz gibi fondoten ince yapılı ve tenle özleşiyor.Doğal duruyor.Saten bitişli.Bu ürünü Sigma Kabuki Flat F80 ile uyguluyorum.Bu fondoteni çok sevdim.(=Şuan günlük olarak MFE Ultra HD,HD ve Nars'ı dönüşümlü olarak kullanıyorum.
Fiyatı 125 TL'ydi sanırım.Sephora mağazalarında bulabilirsiniz.

Umarım yazdıklarım işinize yaramıştır.Eğer sorularınız var ise yorum bırakabilir veya mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.Aynı zamanda beni instagram (@littlebitmakeup ) ve snapchat (mimarhanimm) hesabımdan takip edebilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma  BU SİTEYİ TAKİP ET  butonuna basarak abone olmayı unutmayın ! (=

Şimdilik Hoşçakalın ! (=







6 yorum :

  1. mufe ultra hd ile sadece hd arasinda yapi olarak fark var mi?

    bir de bu fondoten ince ve gunluk kullanima uygun dediniz yanilmiyosam, peki mac face and body kullandiniz mi bilmiyorum ama eger kullandiysaniz nars mi yoksa mac mi tercih edersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ultra HD ve HD arasında yapı farkı var.Sürdüğünüz anda fark edilecek kadar.

      Nars Sheer Glow la Face & Body çok farklılar ama Nars'ın kapatıcılığı var lakin Face&Body bb gibi sadece renk eşitliyor.Face&Body benim daha çok yazın tercih ettiklerimden kış için Nars'ı tercih ederim.Ama tabi beklenti önemli kapatıcılık aramıyorsanız Face&Body 'de kullanılabilir.(=

      Sil
    2. ultra hd daha mi agir hd'den?

      Sil
    3. Aksine yapısı daha ince ama yine de kapatıyor onu güzel yapanda kapatması ve bunu yaparken yüzünüzde fondoten yokmuş hissi vermesi.

      Sil
  2. cilt tipiniz nedir acaba? ve de favori fondoteniniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevsimsel olarak değişiklik gösteriyor.Karma diyebilirim ama sadece t bölgesinde yağlanma oluyor.Şuan favorım MFE ultra HD ve Nars Sheer Glow.

      Sil