8 Haziran 2015 Pazartesi

YVES SAINT LAURENT ENCRE DE PEAU FONDÖTEN


Herkese Merhaba!
Bugün sizlere bir kaç aydır kullandığım Yves Saint Laurent'in bu fondöteninden söz edeceğim.Bu fondötenle tanışmam aslında şöyle oldu Estee Lauder Double Wear almaya gittim.Lakin ellerinde mevcut testerların hiç birinin rengi bana uygun değildi ve bu yüzden alamadım.Sonra başka yeni bir şeyler bakayım dedim ve bu ürünü denedim.Sonuç olarak almış bulundum.(=


Gelelim ürüne,
Çok şık bir ambalajı var gerçekten.Malzemesi camdan.25 ml lik bir ürün.12 ay içerisinde ise tüketmeniz gerekiyor.Ürünü kullanmadan önce iyice çalkalamanız gerekiyor çünkü hayli akışkan.Aslında bence M.A.C Face & Body gibi ince bir yapısı var lakin onun kadar parlak değil.Aynı zamanda bu ürünü sürdüğünüzde kadifemsi bir his veriyor.Kapatılığı ise Face&Body ten 1-2 tık daha fazla olduğunu söyleyebilirim.Aynı zamanda fondötenin parfümsü bir kokusu var.



Altın sarı kapağı çektiğinizde,siyah bir kapak daha çıkıyor.Bu kapağı açtığınızda ise bir aplikator çıkıyor.Oje kapağı gibi lakin fırçasız.(=Pompasız olmasının sebebi sanırım fazla akışkan olması.Bu fondöteni Sigma'nın Flat Kabuki F80  fırçasıyla uygulamayı seviyorum.(Bu fırçayı da Kozmela'dan satın alabilirsiniz.)Ardından transparan pudrayla sabitliyorum.Çünkü bence yağlanmaya sebep olabilecek bi yapısı var.Benim cildim karma bir cilt.Zaman zaman çok kuru,zaman zaman az da olsa burun bölgem yağlı olabiliyor.Bende akma vs gibi sorunlar olmadı.Ama ben ,çok yağlı bir cilde sahipseniz bu ürünü önermiyorum.



Bileğimde uyguladığımda bu şekilde gözüküyor.

Bu ürünü ben Sephora'dan almıştım.Fiyatı sanırım 165 TL idi.Aynı ürünü Boyner'de de bulabilirsiniz.
Kısacası sanırım ben bu ürünü Face&Body'den daha çok sevdim.(=

Umarım yazdıklarım işinize yaramıştır.Eğer sorularınız var ise yorum bırakabilir veya mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.Aynı zamanda beni instagram (@littlebitmakeup ) ve snapchat (mimarhanimm) hesabımdan takip edebilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma  BU SİTEYİ TAKİP ET  butonuna basarak abone olmayı unutmayın ! (=

Şimdilik Hoşçakalın ! (=


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder