18 Ocak 2016 Pazartesi

BENEFIT ERASE PASTE


Herkese Merhaba!
Bugün sizlere Benefit Erase Paste'ten bahsedeceğim.Göz altı ürünleri konusunda çok hassasım.Denemeden duramıyorum.Çünkü göz altlarımda gri halkalar var ve yapısal açıdan çukur bir göz altına sahibim.Genetik olduğu için değiştirme şansım olmasada anlıkta olsa sağlıklı gözükmek adına sürekli yeni ürünler deniyorum.En en en iyisini bulana kadar sürecek sanırım bu süreç.

Öncelikli olarak şuna değinmek istiyorum.Her bayanın göz altı maalesef kapatıcı sürdüğü zaman sıfırlanmıyor.Bende şansız olanlardanım.Bunu değiştirmeniz mümkün değil.Bu yüzden kat kat kapatıcı uygulayarak göz altlarınızı yormayın.Aksine çok daha yorgun gözükeceksinizdir.Pro Longwear üzerine Estee Lauder Double Wear kapatıcı süren arkadaşlarımı biliyorum.O yüzden uyarmak istedim.(=

Gelelim ürüne (= Benefit'in meşhur ürünlerinden biri kendisi.Çünkü Benefit bence iyi reklam yapıyor.Ürün paketlemeleriyle gerçekten çok dikkat çekiyor.6 ayda tüketilmesi gerekiyor.Benim çoktan geçti bile ama bir farklılık gözlemlemedim üründe.İçerisinden ürünü alabileceğiniz bir spatula çıkıyor.Yüzük parmağınızlada koyu renkli halkara uygulamanız gerekiyor.Ben M..A.C'in 217 numaralı fırçasıyla uyguluyorum zaman zaman.Elimlede uygulasam,fırçaylada uygulasam en son Beauty Blender'la üzerinden geçiyorum.


Kullandığım renk 2 Medium olan.Sadece 3 renk var zaten.Ürün kapatıcı-aydınlatıcı olarak geçiyor.Tam anlamıyla kapatmıyor bence ama renk eşitlemesi iyi.Ben tek başına kullanmıyorum bu ürünü çok az sürüp sonra üzerine Nars'ın kapatıcısını veya M.A.C pro longwear sürüyorum.Tek başına bende rengi sırıtıyor.Bu ürünün tek eksisi bence renk sıkalası.Çünkü bence fazla pembelik içeriyor.3 numaralı rengi biraz daha sarımsı ama oda çok belli olmuyordu.Kesinlikle denemeden almayın.


Koyu renk halkalarınızı kapamak için güzel bir ürün lakin tüm göz kapağını kapama konusunda aynı fikirde olmadığımı belirteyim.Tabi bu benim göz altlarıma göre yorumum.Bu ürünü Sephora mağazalarından satın alabilirsiniz.Satış fiyatı 133 TL  diye hatırlıyorum.(=


Umarım yazdıklarım işinize yaramıştır.Eğer sorularınız var ise yorum bırakabilir veya mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.Aynı zamanda beni instagram (@littlebitmakeup ) ve snapchat (mimarhanimm) hesabımdan takip edebilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma  BU SİTEYİ TAKİP ET  butonuna basarak abone olmayı unutmayın ! (=

Şimdilik Hoşçakalın ! (=



1 yorum :