8 Kasım 2015 Pazar

CHANEL JOUES CONTRASRE 82 REFLEX ALLIK



Herkese Merhaba!
Bugün sizlere Chanel Joues Contraste 82 Reflex allığından söz edeceğim.Eğer önceki yazılarımı okuduysanız biliyorsunuzdur  ben bu ürünün farklı renklerini uzun bir süre aradım ama bulamadım.Kendi uluslararası sitesinden seçmiştim.Sanırım seçtiklerim ülkemizde yok.Çünkü ne zaman sorsam öyle bir renk yok hiç gelmedi gibi cevaplar aldım.Daha çok kahvelik içeren bir renk istiyordum.Sonra olmayınca vazgeçtim ve tercihimi reflexten yana kullandım.



Paketi açtığınızda ürün siyah chanel kesesi içerisinde geliyor.4 gramlık bir ürün.Kullanım süresi 18 ay.Ürünü açtığınızda ise içerisinde chanel yazan küçük bir fırça çıkıyor.Ürünlerin içinden çıkan fırçalar genelde sırf konmak için konulmuş işe yaramaz fırçalardır.Ama bu fırça onla nazaran yumuşacık ve dışarı çıktığınızda iş gören türden.Aynı zamanda içerisinde tabiki bir de aynası var.


Ve gelelim ürünün içeriğine,bence tam bir şeftali rengi hatta bronzumsu bile diyebilirim.İçerisinde altın ışıltıları var.Sürüldüğünüzde gözle görülür şekilde geliyor.Rahıtsız edici bir ışıltı değil merak etmeyin aksine cildi sağlıklı gösteren cinsten.Pigmentasyonu ve kalıcığı ise gayet iyi.Bu yüzden az uyguluyorum.Ayrıca çok güzel kokuyor.Pudramsı gül gibi.Daha iyi ifade edemezdim.(=


Reflex bu seride tutulan renklerden biri onun dışında sevilen diğer renkler ise Pink Explosion ve Rose Intial.Bu renkler daha çok pembe alt tonlu.Ben kendime pek pembe allıkları yakıştırmadığım için tercih etmedim.Ama beyaz tenlilerin vazgeçilmezi olabilecek kadar güzeller.(=

Sephora,Sevil,Boyner gibi mağazalarda bulabilirsiniz.Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 140TL civarında olabilir.

Umarım yazdıklarım işinize yaramıştır.Eğer sorularınız var ise yorum bırakabilir veya mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.Aynı zamanda beni instagram (@littlebitmakeup ) ve snapchat (mimarhanimm) hesabımdan takip edebilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma  BU SİTEYİ TAKİP ET  butonuna basarak abone olmayı unutmayın ! (=

Şimdilik Hoşçakalın ! (=



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder