14 Kasım 2015 Cumartesi

BENEFIT ALL-TIME PRIME SET


Herkese Mutlu Pazarlar!
Umarım herkes için vazgeçilmez, huzurlu ,bol gülücüklü bir gün olur.(=
Bugün sizlere Benefit setlerinden biri olan All-Time Prime'dan söz edeceğim.Öncelikli olarak şunu belirteyim bu set promosyon gibi bir şey.Bir daha üretilmeyecekmiş.Eğer yazdıklarımı okuduktan sonra bakmak almak isterseniz elinizi çabuk tutmanız gerekiyor.(=



Öncelikle olarak diğer setler gibi içerisinden bir kutucuk çıkmıyor.O yüzden o gördüğünüz kutu artık bir çöp.(=İçerisinde 3 ürün var.Bunlar,herkesin muakkak kullanmasada aşina olduğu The Pore Fessional,Stay Don't Stray ve son olarak Stay Flawless.

THE PORE FESSIONAL



Bu ürün daha önceden kullandığım bir üründü.Daha önce aldığım setler içerisinde hep vardı.Çok fazla Benefit alışverişi yapıncada mini boy hediyeleri oluyordu.Bu yüzden 5-7 tane minik boy bitirmişimdir.Büyük boyunu almak istiyordum çok sevdiğim bir ürün olduğu için.Daha sonra bu seti gördüm.Normalde bu boy olanı 125 TLydi ama sanırım artık 134 TL.Bu sette 134 TL olunca zaten bazı alacaktım diye set olarak aldım.Böylece daha önce denemediğim 2 ürünüde denemiş oldum.

Sürekli baz diye kestirilip atılsada aslında tam olarak baz değilde gözenek küçülten bir ürün.Yüzünüzde (göz altlarınız hariç tabiki) iri gözenekleriniz varsa üzerine uyguladığınızda gözenekleri dolduruyor.Pürüzsüz gözükmesini sağlıyor.Bunu fondotenden önce uygulamayı daha çok seviyorum.Ama aksini yapanlarda yok değil.(= Bu ürünü sevmemek mümkün değil bence.Eğer sevmeyenlerdenseniz kesinlikle bir yerde bir şeyi yanlış yapıyorsunuzdur.(=

*Diğer ürünler orijinal boyda değiller.

STAY DON'T STRAY



Ten renginde bir primer.3 nokta şeklinde uygulamanızın yeterli olduğu söyleniyor.Üzerinde Light/Medium yazıyor.Lakin bir çok tene uyacaktır.Aşırı esmer değilseniz tabi.(=Normali bu ürünün pompalı.Ama bu küçük olanı fırçalı yapmışlar.Kalın bir yapıya sahip değil.Bu yüzden bence pürüzsüz gösteriyor.Göz kapağının üzerine fazla ürün uygulandığında buruş buruş durur ya öyle olmuyor bunda işte.(=Göz altına uygulayanlarda var ama ben sadece göz kapağımda kullandım.Gerçekten gözünüzde far uzun saatler boyunca kalıyor.Böyle minik ürünlerde tatillerde çok iyi olmuyor mu?Diğer türlü çantalar şiştikçe şişiyor.(=

STAY FLAWLESS

Bu yazıyı sırf bu ürün için epeyce bir süre beklettim.Sebebi emin olamamamdı.Ama artık bir sonuca vardım. Bu ürün fondeteni yüzünüzde 15 saat tutmayı vaat ediyor.Renksiz bir ürün.Kapağı açtığınızda içerisinden stick şeklinde ürün çıkıyor.Çevirdikçede ürün yukarıya doğru geliyor.


Ürünü uyguladığınız bölgede gözle görülür bir matlaşma oluyor.Lakin yapısı bilindik yapıştırıcılardan 'Pritt' gibi onun kadar yumuşak olmasada sürünce yüzünüzde öyle bir his bırakıyor.Bu yüzden yapısını sevemedim.15 saat tabikide dayanmıyor.Maksimum 5 saat diyebilirim.Başta gerçekten parlama olmuyor.Ama ben yağlı bir cilde sahip değilken bunu sürdüğümde ,bir kaç saat sonra elimle alnımı silince yağlandığını farkediyorum.O yüzden hoşuma pek gitmedi.

Ama Pore Fessional almak isteyenler bu seti alabilirler zaten aynı fiyat hemde bu ürünleride denemiş olurlar.(=

Bu ürünü Sephora Mağazalarında'ki Benefit standından bulabilirsiniz.Satış Fiyatı 134 TL.


Umarım yazdıklarım işinize yaramıştır.Eğer sorularınız var ise yorum bırakabilir veya mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.Aynı zamanda beni instagram (@littlebitmakeup ) ve snapchat (mimarhanimm) hesabımdan takip edebilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma  BU SİTEYİ TAKİP ET  butonuna basarak abone olmayı unutmayın ! (=

Şimdilik Hoşçakalın ! (=







2 yorum :