17 Aralık 2015 Perşembe

M.A.C PEACHES ALLIK

Herkese Merhaba!
Bugün sizlere M.A.C Peaches isimli allıktan söz edeceğim.Bu allıkla sanırım 6 sene önce falan tanıştım.Benim için özel olmasının bir sebebi de zaten ilk M.A.C allığım olmasıydı.Ben kendime hiç pembe allıkları yakıştırmam.(Benefit Rockateur hariç.)Buğday tenli olduğum için bir çok renk yapay veya çiğ durabiliyor.O yüzden hep şeftali tonlarını tercih ederim.Bu allıkta tam bir şeftali tonu.



Bu sanırım üçüncü Peaches allığım.Beyaz tenliler için pembe allık neyse bence esmer ve buğdaylar içinde Peaches o.Çünkü gerçekten yanaklarım utanmışımda kızarmış gibi oluyor.Ten rengimle uyum sağlıyor ve sırıtmıyor.Aynı zaman uzun saatler yüzümde kalıyor.Mat bir allık içerisinde ışıltılar yok.Ama tende tok ve yoğun durmuyor.Ben Real Techniques'ın Blush Brush isimli fırçasıyla uyguluyorum.Aynı zamanda uzun süre boyunca bitmiyor.Ben ilk kullandığım zamanlarda sadece bu allığı kullanıyordum ve 1.5 sene gidiyordu.Satış fiyatı şuan 78 TL.M.A.C mağazalarında ve online M.A.C'te bulabilirsiniz.




Umarım yazdıklarım işinize yaramıştır.Eğer sorularınız var ise yorum bırakabilir veya mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.Aynı zamanda beni instagram (@littlebitmakeup ) ve snapchat (mimarhanimm) hesabımdan takip edebilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma  BU SİTEYİ TAKİP ET  butonuna basarak abone olmayı unutmayın ! (=

Şimdilik Hoşçakalın ! (=


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder